lauantai 22. maaliskuuta 2014

New stuff

Heipsun hei ja mukavaa lauantaita vaan kaikille, vaikka pian vuorokausi vaihtuukin sunnuntaihin. Eilen loppui työssäoppiminen ja mä olin ihan valmis lähtemään sieltä pelkällä kokemuksella pois, mutta mä sainkin ihanan yllärin työkavereilta. Sain YSL'län meikkipussin ja muutamia näytteitä/matkakoko tuotteita. Oli kyllä aivan ihana yllätys, kun mä en todellakaan odottanut saavani mitään, ihania työkavereita, pakko myöntää.
Huomenna mä käyn stadissa piipahtamassa sen verran, että haen työnantajalta muutamat paperit jotka mä tarvitsen sitten maanantaina koulussa. Power point-esityskin pitäisi väsätä tuosta työssäoppimispaikasta, onks aivan pakko jos ei haluu? Mua ei kyllä yhtään huvittais tehdä sitä.. ja se pitää sitten esittää maanantaina luokalle, jesjes.
Tänään lähdin äidin ja mummin kanssa Keravan kaupoille pyörimään aamulla ja mun tavoitteena oli hankkia puuteri, meikkivoide ja meikinpohjustaja- ja ne myös mä sain hankittua! Mä olen pitkään pysynyt näissä ns. perus meikkivoiteissa ja yhdessä ainoassa meikinpohjustajassa joten tällä kertaa mä päätin kokeilla jotain uutta. Citymarketissa on tällä hetkellä menossa Mammutti markkinat ja sieltä mä sä sitten nappasin alennuksesta Maybellinen Dream matte moussen, samaa sarjaan kuuluvan meikinpohjustajan ja Natural Code mattapuuterin.



Guessin hajuvesinäyte, YSl babydoll- ripsiväri, Givenchy play hajuvesinäyteet miehelle ja naiselle, YSL meikkivoide ja YSL naamarasva. Pussi sisälsi vielä YSL Manifesto hajuvesinäytteen, Isadoran meikkivoiteen ja Chloé-merkkisen avaimenperän. Itse ainakin tuota ripsiväriä katselin koko kaksiviikkoa että jonain päivänä mä haluan tuota kokeilla, jes!


2 kommenttia: