maanantai 31. maaliskuuta 2014

Suosikkeja Maaliskuulle

Olen kai kerran tehnyt kuukauden suosikit postauksen, joten nyt on taas aika sitten tehdä tälläinen. Tänään kun oli vapaapäivä niin mä päätin napsaista muutamat Maaliskuun suosikit. Pidemmittä puheitta, päästään asiaan.

Tässä ihan lähiaikoina tuli etittyä uutta kivaa peliä kännykkään ja Frozen- leffa fanina tämä nyt oli aivan pakko ladata kokeiluun. Peli on kyllä oikein mahtava! Ite tykkään tälläisistä eräänlaisista pulmapeleistä. Suosittelen lataamaan :) 

Uusia meikkejä tarvitsin ja niitä myös ostin, sain ja olin löytänyt laatikon pohjalta. Maybellinen tuotteet ovat aivan mahtavia! Varsinkin meikinpohjustaja. YSL'län Babydoll- ripsiväri on myös todella mahtava. Se pidentää ripsiäni ja ei jätä todellakaan paakkuisen näköiseksi- tiedän mitä pyydän synttärilahjaksi! viimeisenä Yves Rocherin silmämeikinpohjustaja. Nyt kun olen alkanu käyttää luomiväriä niin tämän avulla ei meikit häviä naamasta kesken päivää.

Mulla ei ole mitään tieto tuotteesta, ei minkäänlaista. Äiti joskus aikanaan antoi minulle tämän, kun oli tilannut itse joskus aikanaan ripsienpidennysaineen. Tämä on ollut jo muutaman kuukauden ajan mun suosikkina, mutta nyt tähän kuukauteen sain sen otettua mukaan. Tämä aine todella toimii! Mulla oli ennen maailman lyhkäsimmät ripset ja nyt ne ovat huomattavasti pidentyneet, tämän aineen ansiosta :)

Maaliskuun livboxin mukana tuli Cliniquen huulipuna, jonka väriä mä kyllä niin jumaloin <3

Hieman sneakpeakia mun tulevaan huone-esittelyyn. Ostin kellon johon mä olen niin inlove- ja se kyllä oli rakkautta ensisilmäyksellä kun mä näin sen kaupassa :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti