lauantai 1. maaliskuuta 2014

Maaliskuun aika





Mahtavaa lauantaita kaikille vaan! Porukat lähtivät tänään päivällä yöksi Stadiin juhlistamaan heidän kihlajaispäiväänsä. Ollaan siis Tomin kanssa kahdestaan kotona, ja mä taidan viettää iltani ja yöni alakerrassa, koska pelkään että huoneeni viimeinenkin valo pamahtaa rikki. Tänään olen kattellut vain Siskoni on noita- sarjaa Netflixistä, syönyt karkkia, pizzaa ja juonut Battery Gingerediä, on muuten sairaan hyvää! Pitäisi varmaa vielä pestä pyykkiäkin, jos vaan pääsis tästä sohvalta ylös.. 
     Ensi keskiviikkona pitäis mennä Hyvinkään(?) sairaalaan. En kyllä tiedä mitä siellä tehdään, mutta äidillä on aavistus, että mulle tehdään mahalaukun tähystys- putki kurkusta alas.. Mä olen kyllä niin päättänyt, että jos ne ei mua halua nukuttaa, koska en ole ns. lapsi nii mä lähden siitä ovesta ulos. Mä en todellakaan suostu että mulle tehdään sellaista toimenpidettä ilman nukuttamista. Onko teillä minkälaisia kokemuksia tuosta tähystys menetelmästä? Onko se niin paha kuin väitetään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti