torstai 25. heinäkuuta 2013

The movie time



Päätettiin Maanantaina, että voitas mennä Jumboon leffaan Tiistaina, joten sinne me sitten mentiinkin. Varattiin toki liput maananta iltana Suuri Puhallus-leffaan, joka oli kyllä aika hyvä! :D Varsinki jos tykkää taikatempuista, kuten minä 8) Siinä oli hyvä ja komeita näyttelijöitä, niin kyllähän sitä jakso töllöttää melkein kaks tuntia. Leffaan menin siis Hannan, Iidan, Janetin, äidin ja äidin kaverin kanssa, kun neki halus sitten tulla mukaan- päästiin niiden kyydissä niin mikäs siinä sitten :D Ennen sitä leffaa me käytiin kiertelee nopeesti Jumbon kaupoissa. Meillä oli aikaa vaan 1h 15min ennen leffan alkua, joten se 'shoppailu' tuntu kuin oltais Amazing Racessa mukana- ei tossa ajassa ehdi käydä missään kaupassa! Nooh, mä sitten ostin Onlystä yhden topin, jonka äiti sitten makso ku ite en viittinyt ostaa sitä 8D Ostin kans Kultajousesta mun Thomas Sabo rannekoruun uuden korun, joka ei kylläkään ole aito, mutta maksoi kuitenkin 23€ ja tuo on siis alennushinta 20 %'sta :D Tänään tosiaan on jo torstai ja sunnuntaina olis lähtö mökille Ylöjärvelle, jolloin mä varmaan seuraavan kerran tänne kirjoittelen ja näyttelen kuvia mökistä :)



 Halusin nyt sit näyttää teille mun 'kauneushyllyn' :--D vaikka ei toi Starbucks-muki kyllä liity aiheeseen :D

 Toppi minkä ostin sieltä Onlystä 14,95€

 Tässä on siis se uus mikä mä ostin, shampanjalasi :)

Ja tässä mun koko koru :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti