sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Ready to party


Hyyyvväää iltaaa! :--D Taas vaihteeks mulla on energiaa kuin duracel-pupulla.. :D Porukat ja pikkuveli lähti tonne naapuriin saunomaan ja viettämään iltaa. Muapa ei sen kummemmin se kiinnosta, vaikka Janika olisi siellä.. serkkuni siis, jos en ole vielä siitä ilmoittanut tässä blogissa. Mutta. Mun tekis ihan sairaasti mieli lähteä johonkin diskoon tanssimaan tai johonkin klubille, mutta ei ole ikää! D-: Täällä kotona mulla soi musiikkia tarpeeks lujalla, että varmasti kuuluu sinne pohjoseenkin ja tanssin yksikseni. Joten mä sain energiaa, kun mä katoin tänään hdfinistä Step Up revelution -leffan. Ihan sairaasn mahtava leffa! Ton leffan jälkeen mä huomasin, että mun itsetuntoni on jotenkin kohentunut ja mulla oli sellanen fiilis, että mä pystyisin vaikka vallottaa maailman..! :D Jotenkin mä pystyn tavallaan samaistumaan joihinkin leffoihin ja saamaan niistä voimaa, vaikka ne leffoja onkin-eiks jotkut leffa tehdä sillai, että sinne piilotetaan joku opetus? :D mä löydän sellasia joistai leffoista, tai sitten mä vaan oon ihan sekasin..
Tosiaan. Tänään äiti ja Pasi tuli sieltä Kreikasta ja tuliaisten kera tietenkin ;D Äiti toi mulle Louis Vuittonin laukun ja lompakon, Dolce&Gabbana-topin :) Ihania on! Huomenna sitten tosiaan tulee noita vieraita viettämään 16 vuotis synttäreitäni, jee. Nyt mulla on rahaa koossa 414€, joka on aika hyvin kylläkin.. :D En tiedä mitä mä tekisin rahoilla, tai siis kännykän osto ois mielessä, mutta iphonen jos ostaisin niin pitäis jostai raapasta vielä parisataa :) Aattelin, ku meen ensviikolla varmaankin shoppailemaan Iidan kanssa, niin säästän niistä rahoista EHKÄ sitten jouluksi, ku sillon tulee varmasti ainakin rahaa, ehkei jopa samantien uus kännykkä (; 


 Kos'silta ostettu kynsilakka, ihanan värinen, vaikka en olekaan vielä kynsiin sitä kokeillu 
 kai tää joku snapsilasi on :-D



1 kommentti:

  1. kivoja ostoksia! :) varsinkin tuo ensimmäinen toppi :--)

    korkojenkera.blogspot.fi

    VastaaPoista