keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

En ole päässyt koneelle hetkeen, kun äiti ja hänen kihlattunsa lähtivät Kreikkaan, joten pyysin Hannan ja Janetin meille yöks sitten Sunnuntaista Keskiviikkoon. Maanantaina mulla tuli sitten 16 kesää täyteen, ja sen päivän vietin parhaimmassa seurassa ikinä- Hannan, Iidan ja Janetin. Inka kun kerran on siellä Itämerellä.. :D Maanantai iltapäivällä, kun Iida tuli meille sitten, niin lähettiin samantien kauppaan ostamaan meille ruokaa näille muutamiksi päiviksi-Tarjoustaloon siis. Äiti oli jättänyt 80€ ruokaan, ja siitä sitten jäikin vielä 20€ ostosten jälkeenkin. Ostettiin ihan perus ruokaa ensin ja sitten niitä herkkuja mun 'synttäreille'. 
Päästyämme takaisin meille aloimme syömään ruokaa, ja hoilattiin sitten samalla, kun kuunneltiin vanhoja biisejä youtubesta. Sen jälkeen me sitten mentiin olohuoneeseen ja päätettiin kattoa Paranormal Activity 2. Kyseinen elokuva on kaikista parhain osa niistä neljästä, muut on tosi tosi tosi tylsiä.. oikeesti.. O.o tossa osassa tapahtu enemmän ja oli jännittävämpää-varsinkin Iidalla ja Hannalla oli tosi hauskaa 8) Mässättiin sitten samalla herkkuja, ja kakkua jonka Janet oli mulle leiponut , kun mä käskin :D
 Nyt ollaan Tomin, mun pikkuveljen kanssa mummilla ja papalla, Keravalla lauantaihin asti. Torstaina tai perjantaina olis varmaan tarkotus käydä Porvoossa siell runebergin makeistukulla, njam :*


saamani synttärikortti tuolta kolmikolta, pakko myöntää että yllätykenä tuli :D



 vasemmalta oikealle Janet ja Iida







Iidan ja Hannan kauhunhetket ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti