torstai 11. heinäkuuta 2013

Bruneberg

Heräiltii Tomin kanssa jossain kympin aikoihin tänään, kun päätettiin eilen, että lähetääs tänään käymään Porvoossa seikkailemassa. Annoin Tomin sitten ottaa kuvia kamerallani, kun itse en jaksanut leikkiä turistia.. :D Hetken aikaa siellä kierreltii ja pällisteltiin kaikkea torilla myytäviä tavaroita kunnes lähettii sitten metsästämään ruokapaikkaa. Hesburgerhan se sitten tuli ensimmäisenä vastaan, joten suunnattiin sitten sinne täyttämään vatsojamme. Minä ja Tomi siis jäimme syömään Heseen ja mummi & pappa meni sitten Picnickiin. Lähettiin melkein heti sen jälkeen sitten ettimään sitä Brunebergin makeistehdasta-senhän takia me sinne mentiinkin. Kyllähän sieltä tuli aika paljon herkkua, mutta omat lempparini ovat appelsiinilastut ja tryffelisuklaat <3 Vielä kaks päivää, niin äiti tulee sieltä Kreikasta ja mä pääsen kotiin, jossa toimii netti sulavasti kuin vesi hanasta, aah c: Okei, mä myönnän. Ei täällä NIIN kamalaa ole, mutta rehellisesti mä kyllä kattoisin leffoja omasta sängystä kuin täällä, pikkuveljen kanssa joka on niin sekasin ku porukka baarissa-tällä hetkellä se on niin sokerihumalassa että multa lähtee kohta järki!
Sunnuntaina vietetään mun 'sukulaissynttäreitä', jonne äiti sit kutsuu nää läheisimmät sukulaiset, tai no, ne ketkä nyt pääsee ja näin-lisää rahaaaa ;) Tällä hetkellä on koossa 155€, ja tarkotus ois varmaa säästää iPhone 4s'ssään. Saa kyllä nähdä kuinka kauan mä noita rahoja pystyn säästellä :D Kuukausiraha tulee 15. päivä ja sieltä tulee joko 35€ tai 45€, kuten mulla normaalisti oli kunnes pikkuveli avasi suunsa ja valitti että miksi mä saan enemmän rahaa :) Ihan sen takia kuule, koska mä ostan omat vaatteeni ja tälläiset, mä tarvitsen enemmän rahaa kuin sinä. Hemmetti. Huomenna mennään varmaan tonne Keravan keskustaan hengailee(jos nyt isovanhempien kanssa voi hengailla) ja varmaan käydään jossain kaffella tai vastaavalla, täällä ei pääse laihtumaan vaikka en mä kyllä muutenkaan voisi laihtua kesälomalla. 





 Koko silta oli täynnä tälläisiä lukkoja :3 vähänkö ne oli ihania oikeesti.







 Tomi tykkäs ottaa paljon teinipeilix-kuvia.. :D





1 kommentti:

  1. Nättejä kuvia! Porvoo on kyllä tosi kaunis kaupunki, ainakin näin kesäisin. Pitäis päästä käymään siellä taas :---)


    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista