maanantai 1. heinäkuuta 2013

If you can dream it, you can do it

Heipsun hei! c: Päätin tässä jälleen alotella uutta blogia, kun aikaisemmat ovat jostain syystä kuolleet. Nyt mä olen kuitenkin päättänyt, että tämä on se blogi joka on ja pysyy aktiivisena! :) Ulkonäkö ei ole mikään parhain vielä hetkeen, koska opettelen vielä käyttämään koko bloggeria-en niissä aikasemmissakaan osannut käyttää :D, mutta yritän saada tämän blogin ulkoasun kuntoon piakkoin.  Tähän postaukseen mulla ei kuvia ole, mutta seuraaviin mä yritän sitten saada kuviakin.

Eilen Janetin tuli meille yöksi, koska omissa suunnitelmissani oli katsoa leffoja läpi yö ja Janet innostui myös asiasta. Noh, Janet nukahti jo kahdelta, kun minä vielä katselen leffoja reippaana puoli kuudelta :D Ei siinä kauheasti ollut vaihtoehtoja, koska kauhee kuorsaus vaan kuulu joten kyllä mä mieluumin valvon kuin yritän nukkua siinä kovassa metelissä.. :--D Eilen katsoin Titanic-elokuvan ensimmäistä kertaa loppuun.. varmaan tylsin elokuva ikinä. Mua vaan nauratti koko leffan ajan, koska mä tiesin että se on kuvattu uima-altaassa. "oho, onks kivaa jäätyä ja upota uima-altaaseen? 8)" tälläisiä mielipiteitä mulla oli koko leffan ajan :'D 

Tänään sit vaihteeks taas sato. Aamusta ei satanut, mutta päivällä alko satamaan. Hanna tuli meille ja lähettii siitä sitten keskustaan, Prismaan. Kummallakan ei ollut yhtään rahaa, mutta eipä se katselua haittaa. Mentiin sit sen kauppareissun jälkeen hengailemaan ala-asteen pihalle keinuihin, jolloin alkoi jo hieman ripsottamaan. Istuttii niissä keinuissa ja todettiin vähän väliä, että kappas, täällä sataa vettä.. :D 
Nyt tuolla sitten sataa kuin saavista kaataen, ja ukkostaa kans vähän väliä, yippee. Mä tykkään ukkosesta ja vesisateesta, mutta kun on yksin niin ei ole kivaa. Nyt ois aika jees mennä ulos, jos joku haluais vaan liittyä mun seuraan tonne vesisateeseen 8) Sateenvarjot on keksitty ihmiset :D Huomenna taidan tylsistyä vielä enemmän, ku Inka lähti purjehtimaan neljäksi viikoksi,asd, oisin halunnut mukaan, mutta ei ole voimassa olevaa passia eikä henkkareita. Toivottavasti me keksitään Hannan ja Janetin kanssa jotain tekemistä (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti