sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Only boring stuff

Voi elämä miten voi olla tällänen viikko..! Tiistain jälkeen mä en juurikaan ole tehnyt mitään hyödyllistä, en sitten mitään. Keskiviikosta eteenpäin mä olen kattellut vain Valehtelevien viettelijöiden 2. kautta äidin kanssa, syönyt varmaan tuhat mehujäätä ja vetänyt popparia kuin viimeistä päivää- en yhtään terveellisempää löytänyt ;D Eilen, lauantaina me kyl sitten lähdettiin äidin ja Tomin kanssa Piikkiöön, Tomin kummitädin luokse. Tomi on täällä ens perjantaihin ja me ollaan täällä äidin kanssa vaan yks yö, luojan kiitos, mä kuolisin tänne muuten! Täällä ei ole oikeasti mitään tekemistä, vaikka ei mulla kotonaakaan sen parempaa tekemistä ole.. :D Noo, Iida tulee onneks maanantaina mökiltä kotiin, Janet tulee tänään jossain neljän aikoihin, Inka on edelleen veneellä, vaikkakin jo Suomen puolella ja Hanna nyt on ollut koko ajan kotona. 
Käytiin Hannan kanssa tossa torstaina muistaakseni vähän kiertelee Järvenpään kauppoja, ku yritän metsästää askelmittaria, kalorin kulutuslaskurilla. Kyllä mulla ois muutama vaihtoehtokin, mutta saa nähdä, jos vaikka tutuilta löytyis joku askelmittari, niin ei tarttis käyttää rahaa omaan, kun on joltain toisella lainassa. Askelmittaria mä olen hankkimassa ihan sen takia, jos vaikka se motivois mua käymään enemmän lenkillä ja näi. Aattelin alottaa HETI kun tossa koulut alkaa, niin sen joka päiväisen rutiiniliikkumisen, mikä mulla oli viime syksyllä. Ehkä alotan kans samanlaisen ruokakuurinkin, että tuhat kaloria päivässä, saa nähdä. Huomenna, tänään, sunnuntaina, miten sen nyt ottaa kun kello on puoli yksi yöllä sunnuntain puolella :D niin lähdetään sitten onneks kotiin. Saa nähdä mihin aikaa me täältä päästään livistämään. Jokelaan pitäis mennä, mutta sinne varmaan sitten mennään vasta maanantaina, koska Janet nyt sitten päätti että ei halua tulla mukaan, jos me hannan kanssa mentäis sunnuntaina.. mutta ei me onneks melkein koskaan kuljeta sen pillin mukaan. 
En tänne Piikkiöön jaksanut kameraa raahata, joten mulla ei ole näyttää teille kuvia tai muutenkaan. Muutenkin ajattelin vain tehdä tälläisen niin sanotun pikapostauksen, kun en ole muutamaan päivään tänne kirjoitellut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti