maanantai 2. kesäkuuta 2014

Happy happy summer!

Aivan ihanaa kesälomaa kaikille! Mulla kesäloma alko jo viime keskiviikkona, mutta kuitenkin. Onneksi olkoon kaikille kirjottaneille ja peruskoulunsa päättäneille ja sen sellasille :D Tänään täällä Järvenpäässä ainakin on ollut koko päivän synkkää ja aika kylmäki, ei siis todellakaan kesäfiilis. Koko päivän oon hengaillut kotona jääkaappia tyhjentäen ja telkkaria katsellen. Tein myös itselleni ihonpuhdistuksen näin kesän kunniaksi :) Viime viikolla kävin hajanaisesti ostoksille täällä ja myös Willassa, joten päätin tulla näyttämään teille mitä olen ostellut kesäksi.


Löysä toppi - Veromoda - 9,95€ 

Röyhelötoppi - NewYorker - 9,90€ 

Infinity riipus - Ur&Penn - 6€ 

Maksihame - Veromoda - 40€ 20€ 

helmikorut - Ur&Penn - 3€

siniset shortsit - Lindex - 14,95€
Beiget chino shortsit - Cubus - 14,95€

Kesäksi ei ole suurempia suunnitelmia, elän päivä kerrallaan. Tänään kävin verikokeessa keskiviikkona olevaan tähystykseen varten. Mun olisi pitänyt soittaa sinne sairaalaan ja kysellä nukutuksesta, mutta enpäs sitten ole ehtinyt enkä oikeastaan halunnutkaan, vaikka sen nukutuksen mä kyllä ehkä haluaisinkin. Loppu viikosta ois tarkotus nauttia auringosta ja lauantaina mennä iskälle, saa nähdä mitä siitäkin tulee- todennäköisesti pääsen aukomaan päätäni sille, ken tietää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti