maanantai 16. kesäkuuta 2014

Mökkilaiffi oli muotii 2013

Vihdoin täällä taas. Hetkeen en oo kirjotellut, koska en ole jaksanu tulla selittelemään tylsää tekstiä ilman kuvia, ja kamera mulla on ollut tosi huonosti mukana kaikkialla- tai jos on ollut mukana, niin en ole ottanut kuitenkaan niitä kuvia. Mutta nyt tulen kertomaan viikonlopustani :)
Perjantaina lähdettiin Iidan porukoiden ja Inkan kanssa Iidan mökille Punkaharjulle. Inkan kanssa tiedettiin jo etukäteen, että siellä ei ole sisävessaa, ei suihkua tai telkkaria. Ulkovessa on se mun pahin pelko, mulla on joka kerta sellanen tunne, että kohta jokin purasee mua perseestä niin ei siinä pysty olemaan, mutta jotenkuten selvisin vessakäynneistä. Ensimäisenä yönä me nukuttiin teltassa ja seuraavana yönä sisällä kylmyyden vuoksi. Perjantaina syötiin päivälliseksi savustettua kanaa, mikä mulle oli todella uusi asia.. hieman epäilevästi sitä söin, koska se oli punertava sisältä, mutta kyllä se ihan syötävää oli :) Koko viikonlopun pelailtiin korttipelejä ja cluedoa. Lauantaina ja sunnuntaina käytiin kalassa- mun kalaonni ei ollut ihan kohillaan, ku sain yhteensä vaan kaks ahventa ku taas muut sai jotain 7 :D Itikan puremiltakaan ei todellakaan selvitty kukaan.. minä ainakaan. Jalat täynnä purempia ja tässä pitäis yrittää olla raapimatta, not cool.







2 kommenttia:

  1. "sisävessa on se mun pahin pelko"
    hmm.. missäs sitten kotona hoidat tarpeesi, jos sisävessaa pelkäät..? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kauheeta :D paha kirjotusvirhe, äkkiä korjaukseen :D

      Poista