maanantai 26. toukokuuta 2014

2 days left

Tervehdys vain. Tuntuu siltä, että mulla on ollut aikaa kirjoittaa vain kerran viikossa, mutta nyt siihen tulee muutos kun kesäloma alkaa. Eniten huomioni on vienyt pois blogista kaikki sarjat joita seurailen sosiaalisen median kautta. Ja jos en ole katsomassa sarjoja, olen kavereiden kanssa ulkona, ilman kameraa. Mutta ei anneta tämän häiritä, vaan mennään suoraan asioihin. Äiti kävi Lontoossa viime viikolla ja toi minulle sitten Victoria's Secretiltä tuoksusetin kuten pyysinkin, joka on muuten aivan ihana! Kaikki tuoksut ovat todella hyviä ainakin omaan makuuni nähden. Parisen viikkoa sitten lauantaina käytiin varaamassa mulle sohva huoneeseeni, ja tänään päästin sitten hakemaan sen. Tähänkin mä olen aivan rakastunut. Tulette näkemään sohvan tällä viikolla tulevalla huonepostaus videolla, kun olen tehnyt hieman uutta järjestelyä huoneeseeni niin pääsette tekin tutustumaan uuteenvanhaan ympäristööni.
  Viime päivät ovat menneet enimmäkseen auringon palvonnassa, paidattomian jätkien tsekkailussa ja hiustenvärjäyksessä.  Huomenna koulun jälkeen saan laittaa itselleni akryylikynnet, joita olen ikävöinyt jo viimeiset puoli vuotta. Olen tilannut ebaystä myös hieman kynsitarvikkeita, joita pääsen käyttelemään sitten kynsien koristelussa.
Keskiviikkona sitten koittaisi kevätjuhla. Uskomattoman nopeasti meni tämä ensimmäinen vuosi amiksessa. Kohta sitä pitääkin ihan tosissaan ottaa elämänsä vakavasti ja miettiä tulevaisuutta, pelottavaa.
   Miten suurempia kesäsuunnitelmia mulla ei ole kuin vain, että viettelen paljon aikaani Keravalla mummilla ja myös Inkan kanssa ennenkuin se lähtee sinne vaihtoon heinäkuussa. Pitäkää mukavat loppupäivät ennen kesäloman alkamista ja myös sen jälkeenkin! :)

love spell, coconut passion, amber romance, passion struck ja pure seduction

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti