lauantai 10. toukokuuta 2014

New nail polishes

Käväsin viime viikolla joku päivä kaupassa ja jäin tutkailemaan Essiellä olevia kynsienhoito lakkoja. Itseasiassa olen jo pitkän aikaan miettinyt, että pitäisi ostaa joku kynnenvahvistaja tai tällänen, kun oon ne akryylikynnet tekemässä muutaman viikon päästä, että jos kynnet ois paremmassa kunnossa ennen sitä. Jotenka päädyin ostaman Essie millionails-lakan, mikä auttaa suojaamaan vaurioitumista vastaan, taistelee liuskottumista vastaan ja antaa näkyvästi vahvemmat kynnet. Mä aattelin, että tää lakka ois ollu sellanen mikä imeytyis tai jotai sellasta, mutta se on sellanen peruskynsilakka mistä jää kynnelle sitten sellainen lakattu lopputulos. Olen tätä nyt viikon ajan käyttänyt ja olen huomannut ainakin sen, että se estää liuskottumista.

Eilen kävin Inka  ja Hannan kanssa kaupungilla ja päädyin ostelemaan lisää kynsilakkoja, kun näytti olevan sen verran ylimäärästä rahaa. Citymarketista ostin Essie-lakan, joka taitaa olla tämän hetken Limited Edition, jos en väärin katsonut/ muista. Sen jälkeen lähettii sitte Prismaan ja Emotionista ostin pari Lumenen kynsilakkaa ja myös piti ostaa kokeiluun nuo invisibobblet.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti