keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Kesäkuntoon 2015- projekti

Jepss. En oo melkeen kahteen viikkon kirjottanut mitään, koska en vain ole saanut aikaiseksi. Tämä aihe on ollut mulla jo pitkään mielessä, ja tänään päätin tulla jakamaan siitä teillekin hieman informaatiota.
Kesän 2014 lopussa päätin, että haluan kesäkuntoon 2015 ja koulujen alettua aloimme käymään frendin kanssa kaksi kertaa viikossa salilla. Painoa alkoi hieman pudota ja tälläi, mutta sitten tuo minun leikkaus ja kahden viikon urheilukielto hyppäsi esteeksi, joten siihen tuli paussia ja motivaatio liikuntaan hävisi hieman sen kahden viikon aikana kun sohvan pohjalla vain makoilin.
Viime viikon maanantaina lähdettiin koulun liikuntatunnilla läheiselle salille ja voi että se ihana tunne kun pääsee purkamaan tunteitaan liikkumalla. Olo oli aivan uskomaton sen jälkeen, ja siitä mun motivaatio lähti jälleen nousuun- päätinkin silloin aloittaa alusta kesäkuntoon 2015- projektin nyt, kun pitäisi kaikki esteet olla poissa.
Syömisistä en ole murehtinut/ ala murehtimaan ollenkaan sillä se vain itselläni tuottaa stressiä ja luovuttaminen tuntuu vain parhaimmalta ratkaisulta. Syön mitä lystään, mutta kaikella on kuitenkin se kohtuus. Ensi viikolla kuitenkin aloitamme frendin kanssa herkkulakko kisan, että kumpi pystyy olemaan pidempään herkuitta. Tääkin nyt kuullostaa kauheen ristiriitaiselta äskeiseen, mutta yleiskuvassa mä en murehdi ruoista mitä laitan suuhuni. Tosin, joskus tulee niitä hetkiä kun oon pari pullaa syöny niin, että alkaa omatunto kolkuttamaan ' että miks mun piti nyt syödä ne' ja mä alan tekemään jotain rutistuksia ja punnerruksia.. :D



Motivaationi tähän projektiin on se, että täytän ensi kesänä 18. Palkkioni/ synttärilahja itselleni olisi ainakin napakoru ja/ tai tatuointi. Myös se motivoi, että haluan näyttää hyvältä kaikissa vaatteissa ja haluan näyttää muille ihmisille mihin olen pystynyt.

Tällä postauksella oikeastaan halusin antaa teille lukijoille motivaatiota omaan liikkumiseen, ja toivottavasti myös sitä saitte! :) Kertokaa omia motivaationne lähteitä tai jos jotain kysyttävää, niin antakaa palaa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti