lauantai 16. elokuuta 2014

hieman ostoksia ja kuulumisia


 sweater-H&M-9,95€


 sweater-H&M-9,95€


handbag-H&M-39,90€

 bracelets-H&M-4,95€

 necklace-GinaTricot-9,95€

hair accessories-bijou brigitte-4€


necklace-H&M-5€

phonecase-ebay-2,50€ 



Ihanaa, vihdoin pääsen kirjottelemaan tänne blogin puolelle. On viimeiset päivät häirinnyt aivan järjettömästi, että en ole saanut aikaiseksi kirjoitettua tänne yhtään mitään viimeisen kahden viikon aikana. 
Tänään kuitenkin mentiin Iidan kanssa hieman kuvailemaan, ja päätin näyttää teille mun viimeiset ostokset ja ripsienpidennykseni! c: Oon aivan supertyytyväinen näihin ripsiin, enkä halua enää olla ilman näitä koskaan.. :D Näin nopeasti näihin jää koukkuun- kaksi viikkoa nyt ollut mulla. Iida haluaa mainitsevani, että olen super yksisarvis-fani c; Ja kyllä, vaaleanpunaisessa paidassa on yksisarvisia.

Koulu alkoi tosiaan tämän viikon maanantaina, ja nyt tässä vaiheessa jo tuntuu että kouluu ois ollu jo monta kuukautta, niin nopeesti oon päässy jo tähän koulurytmiin. Tällä hetkellä harjoitellaan vartalohierontoja ja ehostusta c: Ehostus vaikuttaa oikein kivalta, samoin vartalohieronnat ovat aivan jumalaisia, kun pääsee olemaa mallina toiselle. Sen suurempaa ei ole tapahtunutkaan viimeisen kahden viikon aikana, mutta yritän kuitenkin saada enemmän näitä postauksia kuin kerran kahteen viikkoon..

 Mites teidän koulut on lähtenyt käyntiin? Onko teillä minkälaisia odotuksia tältä vuodelta? :>

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia olet tehnyt ja hyvän oloinen blogi :) Käy toki kommentoimassa tähän blogiin http://wwwthis-is-us.blogspot.fi/

    VastaaPoista